Saatmine
Meie e-poes Leila Looming on kauba saatmine kliendile tasuta.
Meie e-pood saadab kaupa ainult Eesti piires.
Pakke saadame Omniva, DPD ja Itella Smartposti automaatidesse.
Palun kirjutage tellimust vormistades vastavasse lahtrisse, millisesse pakiautomaati te pakki saada soovite. Ärge unustage lisamast pakiautomaadi asukohta!
Pakk postitatakse tellimuse esitamise päeval.
Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Leila Looming on LHV ettevõtluskontot omav eraisik. Vastavalt Euroopa Liidus kehtivale garantii- ja tagastamispoliitikale eraisikutelt ostetud kaupadel garantiiaega ei ole.
Tagastamisele kuuluvad ainult need tooted, mis ei vasta tootekirjeldusele, on defektsed, ei vasta tarbija ootustele Tootja poolse vea tõttu (vale toode, vale kogus, vale värvus) või on tellitud Tarbija poolse eksimuse tõttu (vale toode, vale kogus, vale värvus).
Kui tooted on tehtud eritellimusena, kliendile kohandatud või mingil muul viisil muudetud, siis on nende tagastamine võimalik ainult juhul, kui tegemist on defektse toote või Tootja poolt antud kirjeldustele mittevastava tootega.
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Tootja ei vastuta Tarbija poolt esemele põhjustatud mehaaniliste vigastuste, keemiliste kahjustuste (näiteks materjalile mittesobiva puhastusvahendi kasutamise tõttu tekkinud kahjustuste), temperatuurist tingitud kahjustuste ja niiskuskahjustuste eest.
Selleks, et e-pood saaks toote tagastamist käsitlema hakata, peab Tarbija logima sisse e-poe Leila Looming veebilehele ja valima tehtud tellimuste hulgast välja toote, mida ta soovib tagastada. Toote nime juures on link nimega Refund. Sellele vajutades avaneb tagastusvorm, mille Tarbijale täitmiseks. Tagastusvormi esitamiseks on tarvis vajutada vormi lõpus asuvale nupule Send Request. Teated tagastuse käsitlemise kohta tulevad Tarbija e-mailile.
Palun hoidke alles pakendile kleebitud vöötkood, sest selle abil saab vormistada paki tagastamise. Tagastamiseks palume paki saata Põlva Coop Konsumi Omniva pakiautomaati.
Toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
Palun oodake kinnitust paki tagastamise võimalikkuse kohta.
Pakiautomaadi paki saab tagastada algse pakikoodiga sama kullerfirma pakiautomaadist, millest te kauba kätte saite.
Tagastatavale pakile jätke palun külge sellel olnud aadresskaart.
Valige pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, skaneerige triipkood või sisestage esialgne pakikood ning asetage pakk kappi. Tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
Tarbija peab kauba tagastama tagastamissoovi esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.
Juhul, kui pakk tagastamise käigus pärast pakiautomaati panemist või kullerile üleandmist kaduma läheb, ei ole Leila Looming juhtunu eest vastutav.
Tagastamiseks on vajalik saadud paki pakisilt või pakikood (triipkoodi number). Kõik tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis ja kõikide lisadega, et tagada täielikku tagasimakset. Tagastatav pakk tuleb saatmiseks panna ümbrisesse, millega pakk on kätte saadud või analoogsesse pakendisse, et vältida kauba kahjustada saamist saatmise käigus.
Kõik tagasimaksed teostatakse 14 päeva jooksul arvates tagastatud kauba kättesaamisest. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud. Pärast tagastatud toote kättesaamist saadetakse Tarbijale e-maili teel kinnitus. Leila Looming e-poe toodete valmistaja vaatab tagastatud toote(d) üle. Tooteid, millel on kulumisjäljed või mida on muudetud või kahjustatud, ei võeta tagasi ja tagastatakse kliendile.
Tagastatav raha kantakse tagasi kontole, millelt makse sooritati.
Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Tootja, kui tagastamise põhjuseks on Tootja poolne viga. Kui selgub, et tagastatud kauba sobimatus on põhjustatud Tarbija poolt, kannab kauba tagastamisega seotud kulud Tarbija.
Me ei ole vastutavad ja ei saa ka maksta hüvitist sellise tagastatud toote eest, mis ei ole meieni jõudnud või on transpordi käigus kahjustada saanud.
Me ei saa maksta hüvitist ning ei ole vastutavad toodete eest, mis on kliendile saatmise ajal transpordi käigus kahjustada saanud või pärast pakiautomaati panemist või kullerile/postiasutuse töötajale üleandmist kaduma läinud.
Leila Loomingu kaubamärgi all tegutseb ettevõtluskontot omav eraisik Leila Liivak. See tähendab, et tal puudub võimalus kullerfirmadega koostöölepingute sõlmimiseks ning kõik tagastused ja saatmise käigus tekkida võivad probleemid on lahendatavad ainult eraisikule võimalikel viisidel.
Kõik tagastatavad tooted tuleb saata järgmisele aadressile:
Leila Looming
Põlva Coop Konsumi Omniva pakiautomaat
Tel.: +37253903738
E-mail: leilalooming@gmail.com